Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný - Shopping cart is empty
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
25.10.2020
Úspěšná kolekce podzim/zima 2020
Jsme šťastní, že se Vám nová kolekce našich kožených bot na sezónu podzim/zima 2020 tak líbí! Skoro celé naše zásoby se bleskově rozprodaly a my teď p... číst celé
30.08.2020
Barefoot není nuda!
Během příštího týdne Vám přineseme další čtyři nové varianty modelu Classic. Najdete mezi nimi elegantní klasiku, i hravé designy plné barev ! číst celé
30.08.2020
Podzim a zima bude stylová
Na letošní podzim a zimu pro vás máme připraveny úžasné modely barefoot bot - kotníkové Go a  vysoké kozačky Empire! Předobjednávky za velice atraktiv... číst celé
Zobrazit všechny novinky

VRÁCENÍ, VÝMĚNA a REKLAMACE / RETURNS, EXCHANGE and COMPLAINTS
(for English scroll down)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud chcete ještě nenošené boty z jakéhokoliv důvodu vrátit, můžete tak učinit do 14ti dnů od doručení zboží. V takovém případě prosím postupujte podle bodu 5. našich Obchodních podmínek s využitím tohoto formuláře.

V rámci ČR a SR můžete využít možnosti vrácení zboží prostřednictvím služby zpětná zásilka od Zásilkovny. Od vrácené hodnoty zboží Vám následně odečteme 49 Kč. Stačí balíček podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny, obsluze říct kód „97324573” a uvést Vaše jméno a nejlépe i číslo objednávky.

Pokud chcete zboží vrátit jinak, než přes Zásilkovnu, pošlete jej na adresu 
peerko s.r.o., Žižkova 1818, 733 01 Karviná, Česká Republika

Jen Vás poprosíme, abyste boty vraceli kompletní a opravdu v původním stavu, nenošené a čisté, jaké byste je sami chtěli dostat. Děkujeme!

VÝMĚNA

Nesedla Vám zvolená velikost bot, nebo jste si rozmysleli volbu barvy? V rámci ČR a SK můžete svůj pár jednoduše vyměnit ZDARMA. Udělejte na eshopu novou objednávku na pár, který chcete, objednávku neplaťte, jen do pozámky uveďte, že jde o výměnu. V případě, že objednáte dražší zboží, požádáme Vás následně o uhrazení rozdílu. Do vráceného balíčku přiložte vyplněný formulář a pak už jej stačí podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny, obsluze říct kód „97324573” a uvést Vaše jméno a nejlépe i číslo objednávky.

I v tomto případě Vás poprosíme, abyste boty vraceli kompletní a opravdu v původním stavu, nenošené a čisté, jaké byste je sami chtěli dostat. Děkujeme!

REKLAMACE

Děláme vše pro to, abyste dostali krásné a kvalitní boty. Ale nikdo není dokonalý a občas se, bohužel, může objevit výrobní vada. Chcete-li zboží reklamovat, napište nám prosím email na eshop@peerko.cz s fotkami vady a číslem Vaší objednávky nebo faktury a my se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Reklamované boty následně zasílejte čisté, berte prosím na vědomí že v opačném případě je z hygienických důvodů nebudeme moci přijmout.

___________________________________________________________

RETURN
If you wish to return the product, kindly fill in this form. We shall send you the refund within 14 days from receiving your return.

EXCHANGE
If you want to exchange the purchased product, kindly place a new order in our eshop for the model and size you want. Do not pay, and put a note in the order that this is a case of exchange. If there is a difference between the new and original order, we shall contact you to settle the difference.

IMPORTANT !!!

  • All returns and exchanges must happen within 14 days from the day when you received your purchase.
  • The returned goods must be in their original state, with no signs of wear or damage. It has to be packed as delivered, i.e. with all its parts, safety paper inserts, laced and properly wrapped.
  • It is important to enclose this form, filled in and signed.
  • Please wrap the parcel securely.
  • Send the returned goods to:
    peerko s.r.o.
    Žižkova 1818
    733 01 Karviná
    Czech Republic

COMPLAINTS
We are working hard to deliver beautiful and high quality shoes. But nobody is perfect and sometimes, unfortunately, mistakes and defects happen. If you need to file a complaint, please contact us by email to eshop@peerko.cz with photos of the problem and your order no. and we shall contact you regarding further procedure. Please always make sure the goods are sent in clean and dirt-free condition.