VÝMĚNA

Nesedla Vám zvolená velikost bot, nebo jste si rozmysleli volbu barvy? V rámci ČR můžete svůj pár jednoduše vyměnit do 14 dnů od doručení zboží ZDARMA. Udělejte na eshopu novou objednávku na pár, který chcete, objednávku neplaťte, jen do pozámky uveďte, že jde o výměnu. V případě, že objednáte dražší zboží, požádáme Vás následně o uhrazení rozdílu. Do vráceného balíčku přiložte vyplněný formulář a pak už jej stačí podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny, obsluze říct kód „97324573” a uvést Vaše jméno a nejlépe i číslo objednávky.

Jen Vás poprosíme, abyste boty vraceli kompletní a opravdu v původním stavu, nenošené a čisté, jaké byste je sami chtěli dostat. Děkujeme!

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud chcete ještě nenošené boty z jakéhokoliv důvodu vrátit, můžete tak učinit do 14ti dnů od doručení zboží. V takovém případě prosím postupujte podle bodu 5. našich Obchodních podmínek s využitím tohoto formuláře.

V rámci ČR můžete využít možnosti vrácení zboží prostřednictvím služby zpětná zásilka od Zásilkovny. Od vrácené hodnoty zboží Vám následně odečteme 59 Kč. Stačí balíček podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny, obsluze říct kód „97324573” a uvést Vaše jméno a nejlépe i číslo objednávky.

Pokud chcete zboží vrátit jinak, než přes Zásilkovnu, pošlete jej na adresu 
peerko s.r.o., Žižkova 1818, 733 01 Karviná, Česká Republika

I v tomto případě Vás poprosíme, abyste boty vraceli kompletní a opravdu v původním stavu, nenošené a čisté, jaké byste je sami chtěli dostat. Děkujeme!

REKLAMACE

Děláme vše pro to, abyste dostali krásné a kvalitní boty. Ale nikdo není dokonalý a občas se, bohužel, může objevit výrobní vada. Chcete-li zboží reklamovat, napište nám prosím email na eshop@peerko.cz s fotkami vady a číslem Vaší objednávky nebo faktury a my se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Reklamované boty následně zasílejte čisté, berte prosím na vědomí že v opačném případě je z hygienických důvodů nebudeme moci přijmout.