Výměna, vrácení a reklamace

Nesedla Vám velikost, zalíbil se Vám jiný model nebo barva?

Přímou výměnu zboží sice nenabízíme, nicméně je možné zboží vrátit dle postupu níže a vytvořit novou objednávku. Samozřejmě chápeme, že nemusí být jednoduché mít vázány další prostředky, proto v nové objednávce můžete uvést do poznámky „Výměna“, abychom pro Vás zboží rezervovali. Novou objednávku tak stačí zaplatit, až Vám dorazí peníze zpět na Váš účet.

 

Potřebujete zboží vrátit?

Pokud chcete ještě nenošené boty z jakéhokoliv důvodu vrátit, můžete tak učinit do 14ti dnů od doručení zboží s využitím tohoto formuláře. Více o vrácení zboží se dočtete také v odstavci 5 našich Obchodních podmínek.

Vrácené zboží zašlete prosím na adresu: 

peerko s.r.o., Žižkova 1818, 733 01 Karviná, Česká republika

Jen Vás poprosíme, abyste boty vraceli kompletní a opravdu v původním stavu, nenošené a čisté, jaké byste je sami chtěli dostat. Děkujeme!

 

Potřebujete zboží reklamovat?

Děláme vše pro to, abyste dostali krásné a kvalitní boty. Ale nikdo není dokonalý a občas se, bohužel, může objevit výrobní vada. Chcete-li zboží reklamovat, napište nám prosím email na eshop@peerko.cz ideálně s fotkami vady a číslem Vaší objednávky nebo faktury a my se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Reklamované boty následně zasílejte čisté, berte prosím na vědomí, že v opačném případě je z hygienických důvodů nebudeme moci přijmout.